Spojka řetězu 06A-1 KÖBO (ASA 35-1, DIN 8188) - přímá
Válečkový řetěz
Cena bez DPH: 7,30Kč
Cena s DPH: 8,80Kč s DPH
Katalogová cena bez DPH:
7,00Kč
Skladem Informace o skladových zásobách aktualizujeme na e-shopu každé 2 hodiny.
Zboží, které máme skladem, bývá připravené k odeslání nebo osobnímu odběru nejpozději následující pracovní den. V případě osobního odběru počkejte před vyzvednutím na informaci, že je zboží pro Vás připravené.
Parametry řetězu
V tištěném katalogu můžete tento materiál najít také pod zkratkou ST.
Popis řetězu
Spojka řetězu 06A-1 KÖBO (ASA 35-1, DIN 8188) - přímá je určena pro nejběžnější typ jednořadého hnacího řetězu, který je standardizován podle normy ISO 606 (DIN 8188) a jde tedy o řetěz americké řady A (série A).
Řetěz se skládá z vnějších článků s čepy a vnitřních článků s pouzdry, na kterých jsou nasazeny otočné válečky. Řetěz je vyrobený z oceli.
Konstrukce řetězu
- Vnitřní článek
- Vnější článek
- Čep
- Pouzdro
- Váleček
Oblasti použití řetězu
Válečkové řetězy hnací DIN 8188 - 06A jsou určeny pro všeobecné použití zejména v lehkém průmyslu.
Použití nacházejí u pohonů, ale mohou být osazeny unačeči a sloužit k transportu materiálu.
Materiál řetězu
Ocel.
Soubory ke stažení
Rozměry a parametry válečkových řetězů podle DIN 8188 ASA/ANSI
Katalogové listy TYMA CZ
Česky a anglicky (PDF 374,73 kB)
Profil výrobce
Společnost KÖBO vyrábí vysoce výkonné jednořadé, dvouřadé a třířadé válečkové řetězy, dopravní řetězy, řetězová kola a také speciální řetězy a příslušenství. Díky svým rozměrným výrobním zařízením dokáže vyrábět řetězová kola v téměř jakékoli náročné variantě až do průměru 1700 mm.
KÖBO vyrábí řetězová kola již od roku 1894. V roce 1899 vyvinuli Emil Köhler a Hermann Bovenkamp nový standardizační proces pro výrobu řetězových kol, který se v KÖBO stále používá. Společnost KÖBO použila tuto inovativní myšlenku pro trvalý úspěch napříč mnoha průmyslovými odvětvími. Inovace spojená s hlubokým porozuměním zákazníkovi umožňuje společnosti vidět věci v širším kontexu, což charakterizuje společnost i dnes.