Monolitické dopravní ozubené pásy BEHAbelt AT5
Monolitické ozubené pásy BEHAbelt AT5 jsou elastické homogenní pásy určené pro synchronní pohyb dopravníku bez možnosti prokluzu.
Stejně jako základní ploché monolitické pásy jsou vyrobené pouze z polyuretanu, neobsahují žádnou textilní vložku. Na spodní straně mají navíc po celé šířce nebo na části typizovaný profil ozubených řemenů AT5. Hnací řemenice je také ozubená a zajišťuje plynulý rovnoměrný posuv.
Pásy mají jednolitou strukturu, kterou lze jednoduše a dokonale čistit. Jsou proto ideální pro použití jako dopravní pásy v potřavinářském průmyslu pro přímý styk s potravinami.
Oblasti použití pásů
Monolitické ozubené pásy BEHAbelt AT5 jsou určené k transportu, když je potřebný přesný synchronní pohyb, tedy v případech taktování, polohování nebo přesné reverzace.
Uplatnění nacházejí zejména v potravinářském průmyslu při zpracování masa, drůbeže a ryb nebo při zpracování ovoce a zeleniny. Jsou také používány v pekárnách, mlékárnách, mrazírnách, ale i na mnoha dalších strojích a zařízeních.
Výhody pásů
- Splňují maximální hygienické požadavky pro použití pro přímý styk s potravinami podle systému HACCP
- Odolnost vůči mikrobům, hydrolýze a chemikáliím
- Nízké předpětí, pouze 1,5 % ±0,5 %, umožňuje snadnou montáž a snižuje zatížení ložisek
- Maximální šířka pásu až 700 mm
- Vysoká pružnost pro použití nejmenších průměrů kladek – již od průměru 18 mm
- Široký výběr různých struktur povrchů pro různé aplikace
Video s ukázkou pásů
Spoje pásů
Druh spoje | Popis | Náhled |
---|---|---|
Tupý spoj |
Pro spojování monolitických pásů BEHAbelt se používá spojení tupým spojem. Pás je na obou koncích rovně seříznutý a následně za tepla na svařovacím zařízení spojen v nekonečný pás. |
Struktury povrchu pásů
Monolitické ozubené pásy BEHAbelt AT5 mají dokonale homogenní strukturu, která může být v závislosti na druhu aplikace hladká nebo se strukturou.
Všechny dostupné struktury povrchu jsou uvedeny v katalogu.
Příklady konstrukce řemenic a kladek
Pás se středovým vedením
Monolitický pás nemá ve středové části zuby, ale plochou středovou vodící drážku.
Popis | Náhled | |
---|---|---|
Pohon | Hnací řemenice je kompletně s ozubením – vedení je zajištěno na straně vodicí kladky. | |
Odklon | Hnaná kladka má ve středové části osazení, které zajišťuje vedení pásů. |
Pás se středovými ozubením a bočním vedením
Monolitický pás má zuby ve středové části zuby a strany jsou jako plochý pás.
Popis | Náhled | |
---|---|---|
Pohon | Hnací řemenice je se středovým ozubením, do kterého zapadá ozubená část pásu – vedení je zajištěno na straně vodící kladky. | |
Odklon | Hnaná kladka má ve středové části hladké osazení, které zajišťuje vedení pásů. |
Soubory ke stažení
Monolitické dopravní ozubené pásy AT5
Informace o produktu BEHAbelt
Anglicky (PDF 679,13 kB)
Dotaz ke kategorii pásů
Neváhejte se na nás obrátit s jakýmkoli dotazem k produktům v této kategorii.
Profil výrobce pásů
Beha Innovation GmbH je německá společnost se sídlem v německém Glottertalu. Je výrobcem kompletní řady polyuretanových a polyesterových řemenů, profilů a dopravních pásů nejvyšší kvality pro dopravní a pohonné aplikace.
V souladu s heslem „inteligentní přeprava“ BEHA dodává inovativní produkty pro pohon a dopravu od roku 1974. Poskytuje rychlé a přesné služby prostřednictvím celosvětové distribuční sítě.