28B-1 KÖBO (1 3/4 × 1 1/4, DIN 8187) - 5m balení
Válečkový řetěz
Cena bez DPH: 82.51EUR
Cena s DPH: 99.84EUR s DPH
Katalogová cena bez DPH:
84.18EUR
Prodáváme v balení po 5 m. Pro možnost snadného porovnání s alternativními produkty uvádíme cenu za 1 m.
U dodavatele, obvykle odesíláme do 2 týdnů Obvyklá doba, kdy je tento produkt připravený k odeslání. Skutečná dostupnost se může ve výjimečných případech či souhře okolností lišit.
Parametry řetězu
V tištěném katalogu můžete tento materiál najít také pod zkratkou ST.
Popis řetězu
28B-1 KÖBO (1 3/4 × 1 1/4, DIN 8187) - 5m balení je nejběžnější typ jednořadého hnacího řetězu. Je standardizován podle normy ISO 606 (ČSN 02 3311, DIN 8187). Jde tedy o řetěz evropské řady B (série B).
Řetěz se skládá z vnějších článků s čepy a vnitřních článků s pouzdry, na kterých jsou nasazeny otočné válečky. Řetěz je vyrobený z oceli.
Konstrukce řetězu
- Vnitřní článek
- Vnější článek
- Čep
- Pouzdro
- Váleček
Oblasti použití řetězu
Válečkové řetězy hnací DIN 8187 - 28B jsou určeny pro všeobecné použití zejména v středně těžkém a těžkém průmyslu.
Použití nacházejí u pohonů, ale mohou být použity i pro zvedání zařízení nebo materiálu
Materiál řetězu
Ocel.
Soubory ke stažení
Rozměry a parametry válečkových řetězů podle DIN 8187
Katalogové listy TYMA CZ
Česky a anglicky (PDF 371,93 kB)
Profil výrobce
Společnost KÖBO vyrábí vysoce výkonné jednořadé, dvouřadé a třířadé válečkové řetězy, dopravní řetězy, řetězová kola a také speciální řetězy a příslušenství. Díky svým rozměrným výrobním zařízením dokáže vyrábět řetězová kola v téměř jakékoli náročné variantě až do průměru 1700 mm.
KÖBO vyrábí řetězová kola již od roku 1894. V roce 1899 vyvinuli Emil Köhler a Hermann Bovenkamp nový standardizační proces pro výrobu řetězových kol, který se v KÖBO stále používá. Společnost KÖBO použila tuto inovativní myšlenku pro trvalý úspěch napříč mnoha průmyslovými odvětvími. Inovace spojená s hlubokým porozuměním zákazníkovi umožňuje společnosti vidět věci v širším kontexu, což charakterizuje společnost i dnes.