CONTI-V MULTIBELT FO ADVANCE nově jako CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE
Elita mezi násobnými řemeny pro maximální výkon. Se stejnými vlastnostmi, ale novým označením a designem.
V Evropě byly dosud prodávané pod názvem CONTI-V MULTIBELT FO ADVANCE, na amerických trzích pak jako HY-T TORQUE TEAM.
Globální harmonizace nabídky řemenů ContiTech v rámci projektu Continental CONTINUITY však pokračuje, a proto je známé označení násobných řemenů MULTIBELT postupně nahrazováno názvem TORQUE TEAM – mezi prvními právě u high-end řemenů CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE.
Řemeny CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE
Násobné klínové řemeny jsou vytvořeny spojením jednotlivých klínových řemenů v jeden široký pás. CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE pak vycházejí ze špičkových řezaných klínových řemenů s broušenými boky a vnitřním ozubením CONTI VX ADVANCE (dříve CONTI-V FO PIONEER) vyráběných ze speciálními vlákny zesílené směsi kaučuku EPDMSyntetický etylen-propylen-dienový kaučuk – Synthetic Ethylene Propylene Diene Monomer rubber.
Technicky ani výkonově se řemeny CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE oproti CONTI-V MULTIBELT FO ADVANCE nemění. Použité materiály zůstávají. Není tedy potřeba upravovat konstrukci, způsob montáže, nastavení předpětí ani způsob provozu.
Násobné klínové řemeny CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE v e-shopu TYMA CZ
Řemeny poptejte přes poptávkový formulář. Následně upřesníme veškeré technické parametry, sdělíme cenu konkrétního produktu i dodací lhůtu na základě aktuální informace od výrobce. Teprve po Vašem potvrzení řemeny objednáme.
Profil a rozměry řemenů CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE
Řemeny jsou v současné době vyráběny v amerických úzkých profilech 3VX/9JX, 5VX/15JX podle normy RMA/MPTA IP-22 a v evropském úzkém profilu XPB podle ISO 4184 (DIN 7753).
Tabulka s přehledem dostupných profilů a rozsahem délek, v nichž jsou vyráběny
Profil | Rozsah délek Ld |
---|---|
3VX/9JX | 635–3 556 mm |
5VX/15JX | 1 270–3 556 mm |
XPB | 1 120–2 400 mm |
U amerických profilů se jmenovitá délka Ld uvádí v desetinách palců (u 3VX a 5VX) a zároveň v milimetrech (u metrické části značení 9JX a 15JX). Standardní provedení je 2 až 5drážkové. V případě širších řemenů se kombinují tyto šířky (např. 8 = 4 × 2 nebo 2 × 4 atp.).
Příklad značení:
4-5VX 1320 / 4-15JX 3353 CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE
Řemeny CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE v e-shopu TYMA CZ
Řemenice pro CONTI VX TORQUE TEAM ADVANCE
Při výměně opotřebované řemenice je nutné dát pozor na volbu správného profilu.
Zatímco pro násobné řemeny XPB lze použít běžné řemenice profilu SPB, pro řemeny podle amerických norem se v Evropě odpovídající řemenice běžně nedodávají. Mají totiž odlišnou rozteč drážek e, než jakou diponují evropské profily SPZ a SPB.
Pro násobné řemeny v profilech 3VX a 5VX je nutné použít řemenice vyráběné na zakázku.
Dostupnost řemenic na daném trhu může být užitečné zohlednit i při návrhu nového pohonu nebo při úpravách stávajícího převodu.
Řemenice SPB pro pouzdra Taper Lock v e-shopu TYMA CZ